piątek, 18 stycznia 2013

Realizacja projektu

Realizacja projektu, a raczej pomoc w projekcie. Jakoś na jesieni napisała do mnie Natalia z prośbą o zaprojektowanie sukienki studniówkowej. Zgodziłam się od razu. Początkowo wysłałam jej kilka wstępnych projektów i w końcu Natalia zdecydowała się na prostą sukienkę z baskinką. Odsyłam Was do jej bloga gdzie dowiecie się jak ewaluował projekt. No i zobaczycie początkowe projekty, które przesłałam Natalii.

Projekt sukienki studniówkowej
Efekt końcowy:
 I jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo:) Sama z chęcią założyłabym taką sukienkę na moją studniówkę i nie tylko.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    To musi być niesamowite uczucie kiedy Twój projekt doczekał się realizacji. Mam nadzieję, że na blogu Natalii niedługo ukaże się więcej zdjęć sukienki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Rozpiera mnie duma, wiedząc że mogłam w jakimś tam stopniu przyczynić się do powstania sukienki.

      Usuń
    2. http://nattstyzer.blogspot.com/
      zapraszam, zdjęcia są już dostępne

      Usuń
    3. dzięki, już oglądam :)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie fajnie, ale i tak..miszcz drugiego planu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety efekt końcowy jest tragiczny, przykład jak kiepska krawcowa może zepsuć fajny projekt.Proporcje złe, sukienka pogrubia i ogólnie źle leży.

    OdpowiedzUsuń

Here's a place for your comment.

Obserwatorzy

Wszystkie projekty na blogu są moją własnością.
All rights reserved.